عکس های خنده دار مرداد92

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

خنده دار ترین تصاویر,تصاویر خنده دار,عکسهای خنده دار

تصاویر خنده دار,عکسهای طنز

 

 

 

عکس خنده دار ۹۲

 

 

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

 

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار جدید و دیدنی ۹۲

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 

عکس خنده دار 92

 


نظرات شما عزیزان:

آ؛بی
ساعت14:54---27 مرداد 1392
سلام عزیزم نیمه آپ شدم ببخشید مگه درسا میذاره
پاسخ:برای کنکور وای کنکور


?????
ساعت18:19---26 مرداد 1392
الان فامیلیت غضنفره؟

آره زهرا غضنفری؟
پاسخ:آخه هیچ کس اینجوری بدون اینکه ازم بخواد بهش سر بزنم نظر نداده بود اگه هم دادن کم بودن نوچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ غضنفر خودتی به جای علامت سوال بنویس غضنفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


??????
ساعت12:37---26 مرداد 1392
سلام به خدا من مبینا نیستم

چرا به بچه مردم تهمت میزنی؟

فقط وبت شلوغ شده یه کم خلوتش کن خدافظ عزیزم.
پاسخ:آخه مبینا دختر داییم معمولا اون از این چیزا می نویسه معذرت خلوتش کردم اخه عقل مردم به چششمشونه دیگه

شهرزاد
ساعت12:27---26 مرداد 1392
سلام بر رفیق شفیق خودم!!!

شرمنده سر نزدم از این به بعد اگه آپ هم نکرده باشی نظر میدم!!!!


پاسخ:خواهش می کنم......................


آبـــــــــــی
ساعت14:51---24 مرداد 1392
سلام زهراجون خوبی؟خبری ازت نیست؟

خواستم لینکت کنم نوشت سایت های تبلیغاتی یا غیر اخلاقی وارد پیوند نمیشن!

چشم و دلم روشن سایت غیر اخلاقی هم میزنی؟؟؟!!!!

واقعا که....

چندبار امتحان کردم همش اینو مینویسه نمیدونم مشکل از کجاس؟!:
پاسخ:وای نگران شدم


?????
ساعت16:49---23 مرداد 1392
عزیزم یه چندتا فشفشه و ترقه و....بزن خیلی وبت خلوته.....هنوز میشه مطلبارو خوند!!

اوووووه یادم رفت برف شادیت کو؟
پاسخ:تو اگه مبینا نباشی فامیلیمو میزارم غضنفر


شهرزاد
ساعت14:24---23 مرداد 1392
زهرا جان غافلگیرمون میکنی ها!!!

ولی عاشق اینم که اون مربع روبیک رو درست کنم!!

یا دوستمو مجبور کنم اون تخته سیاه رو پاک کنه!!!!
پاسخ:با هرجفتش موافقم.................... عزیز مااینیم دیگه


آبــــــــــی
ساعت12:04---23 مرداد 1392
سلام زهرا جون خوبی؟

خوشم میاد همیشه به روزه وبت.

خیلی باحال شده...

ولی در عوض من بدبخت شدم میفهمی؟؟؟قالب وبم پریده حالا با چه بدبدختی رفتم یافتمش بعد میرم تو ویرایش قالب رو قبول نمیکنه!!!الان وبم همین جوری رو هواس...هرکی بیاد توش شخصیت نمیمونه برا آدم...

ببخشید من همیشه مینالم!!!

بازم میگم وبت عالی شده....
پاسخ: اخی خوب دوباره ببیابش من اومدم دیدم قالبش عوض شده گفتم شاید خودت خواستی عوضش کنی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 11:51 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.